that sunday

hejsan!
idag äre jobb som gäller, men det är lungt broo, det bjuds ju på jumbo pizza! säger vi nånsin nej till sunkfood?
nej.

men tåget går inte förns 33, så jag måste smsa dej, haha :)

jag har egentligen ingen lust alls med jobb idag, jag vil bara ligga hemma och kolla på repriser och ta en prommis.
men men, vad gör man inte för pengar?

endel saker måste man uppleva för att ta del av, right pussy?
elida är staabil
malin ät staabil

men nu borde jag skynda mej lite, få arslet ur vagnen.

men jag måste ju berätta att om jag rör dadadadadaddadadaaaa igen så utsätts jag för en kvinnas aggrivisitet
"då ska jag sparka in ditt ansikte så du ser ut som en persika utan kärna!"
HAHAHAHAHAHAHA! jag har aldrig hört nåt bättre, vilket hot!
och förlåt, men JAG röra honom? tjejen har nog fått lite saker om bakfoten.
hon borde sparka in sin så kallade "pojkväns" ansikte istället, haha.
stackarn, men jävligt roligt var det, persika utan kärna? jag borde se ut som kärnan istället?
aaa, men hoppas det löser sej för dom iallafall, huhum.
haha, nej, jag är aldrig snäll.

men nu måste jag fan jalla mej.

puss!


Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback