so kiss me

abo, älskling, vilken fin låttext!
jag älskar dej, du vet det va? ;*
och jag vill ha våran lägenhet nuuuuuuuu, och jag vill vara med dej nu!
och sms-killen har börjat igen, alltså, jag orkar inte.. tur att dom där jobbiga tjejerna har slutat ringa iallafall ;)

och idag så shoppade jag lite när jag inte hade nåt att göra, det blev en parfym, ansiktsmask, ett lila nagellack och ett typ orange (T A) och en ögonskugga(T A) som jag tror att du kommer älska! haha och ett par vita knästrumpor (T A)
sen åkte jag hem med signe, det var kul <3

det var rätt kul på berns, men ojhoj vad jag höll på att somna under informationen.... haha, men det var riktigt bra att jag gick dit, annars skulle jag ha missat mycket pengar om man säger så.

men nu måste jag kila upp och äta, hoppas du kommer in på msn sen så du kan få bilderna.

elida, jag älskarej!  image16

Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback