skolfoto, fortfarande kan 20 talet gå och lägga sej.

i  don't like this. tryck upp det nånstans, jag orkar inte.
alla är skit snygga och jag vill bara här ifååååååån! haha
i söndags så läste jag alex schulmans krönika, han skrev om alla fjorrtis bloggar, och den var riktigt kul.
men kanske lite överdriven, för hur många gånger skriver inte han att han MÅSTE HA NÅNTING!!!!!
han är lite söt iallafall.

och okej, vi kan säga så här, några är jättesnygga, men för dom som inte är snygga blir det ju inte lika roligt (som för mej dåra)
jag vill bara att det ska vara klart nu.
t3:orna var rätt snygga, haha ska bli kul att se alla sen. dom hade vattenkammat och one big brow, haha

jag längatar efter helgen! och igår så hittade jag tre starka kandidater till boeende, men de var bytes grejjer, men efter ett tag så brukar dom komma ut som hyres så man kan ju alltid hoppas.
två av dom låg vid hornstull. och det är ju värsta läget, röda linjen direkt till skolan och jobbet :D

nu ska jag kolla lite vad plumsen gör.

PUSS!

Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback