jag vill inte!

jag orkar inte vara här längre.
jag vill att vi ska hitta en jävla lägenhet och få flytta in i den så fort som möjligt.
jag är så trött på att ha det som det är nu.
och hej, jag kommer nu låta som en viss Person (om du fattar)
men jag har jätteont i huvudet, och är ledsen som en änka.
var är du? och det dåligaste (nej jag vet, det finns inget ord som heter så) är att jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte.

men! istället för att sitta här och klaga och gnälla, så ska jag göra en lista! haha, okej, fortfarande lite töntigt. men det kan vara bra för att ta tag lite i livet :)
för så här är det. jag vill inte ha det så här längre, nej, verkligen inte. och kan jag göra nånting åt det? ja, det kan jag och det ska jag också.

listan över kvällen;
(ta alvedon eller nåt)
1 skriva klart anna maria
2 kolla på grey's
3 sova

jag ska börja sova jättemycket, jag känner att jag mår inte bra av att vara så här jävla trött hela tiden, så lite struktur på livet tack.
mera sova, och sen så kan jag inte äta såhär mycket godis, det kommer sluta äckligt.

så mini-förändring bestämd.


ni ska nu få följa våran kamp efter en lägenhet.
hur en tönt finner en annan tönt, gifter sej och blir sambos.

jag älskar dej elida, tack, för...ja, allt (you know bapy, you spin my world):*
du betyder så mycket för mej.
eller som alex schulman skulle vilja ha uttryckt det.
DU BETYDER SÅÅÅÅÅÅ MYCKET FÖR MEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PUSS!


Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback