@hotmail.com

så. nu är man hemma från jobbet, och borde egentligen gå och lägga sej...
men jag ska bara kolla några annonser först.
oh, så håller jag på att försöka fixa ny mejl, men alla namn är ju upptagna, hjälp mej!
malin.andersson, andersson.malin, malin-andersson, andersson-malin, mallis, mallan, hjä[email protected]

imorgon ska jag till berns och käka lunch och bli lite utbildad, jag orkar egentligen inte, men vafan. jag måste.
och jag säljer ingenting så det kan nog komma lite lägligt med ny sälgteknik.
schysst företag det där alltså.

fan jag ska kolla om jag hittar en bild på nån jag pratade om.


                                                    

och klart gjorde man det.
fan vad jag saknar min mobil.
och vad bra att man inte ser nåt på bilderna, haha!
men nu ska jag kolla hem och sen sova.

pusssherrå

Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback