AZZÅ OH MY GOOOOD!

jag är i extas.
totaly.


jag har ännu en gång funnit min drömman.
i TIDNINGEN! det är inte klokt.
det var ju typ 1 och ½ år sen vi träffade dom nu, men så fort jag bara ser en blink av nånting som påminner om dom så blir jag överlycklig.
som på tunnelbanan, shaky i timmar efteråt, skolavslutningen, okej jag medger då kommer jag inte ihåg så mycket men iallafall.
just nu skulle jag göra vad som helst för att spola tillbaks tiden lite lite.
fast samtidigt vet man ju att det behövs inte, man kan lika gärna ta upp det nu igen och det är ingenting som är förstört. jag tror inte att det nånsin kommer kunna förstöras, han är inte sån, han är sån som man alltid vill bli.
enkel.
och det här är ju värsta TECKNET!

jag tror att jag har ett mål nu.
7 veckor är det visst kvar.
jag vet inte om jag kan vänta så länge.
jag vill NU NU NU NU NU!
men ta't lugnt, jag måste prata med dej elida först.

han är en sån där som jag tror att jag kommer vara kär i hela livet fast jag egentligen aldrig ens kommer vara kär i honom, ojoj, krångligt värre. men skitsamma.
jag vill ha honom. eller det vet jag ju egentligen inte. men jag tror fan det.
jag känner honom knappt, men just det där att han är som jag vill vara, aja, jag ska lära känna honom.
punkt slut.

nu blir jag värsta, I'm in love, men det är jag ju inte. jag blir bara nyfiken.

elida, när du fattar vem jag pratar om så kommer du nog trilla av stolen.
och känna lite samma sak.

see you tomorrow baby.
min teleräkning ligger på 583 kr.
slå den du, jag skyller på att den som tog min telefon skulle kunna ringt nån.
men det tror jag inte iförsej, men det låter så mycket bättre att säga till mamma och pappa.
för mamma är ju helt säker på att så är det. tur för mej.

JAG ÄLSKAR DEJ!



Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback