ta med mugg till skolan!

ja, viktigt att komma ihåg.
vi har bestämmt oss för att vi ska jobba idag och mån - ons på höstlovet. herregud, vi måste ju få ihop till varsin macbook! :)
värsta kul det skulle vara, då skulle vi kunna göra massa podcast och grejer. men den tiden kommer :)

snart ska vi ha teater en liten stund bara.
elida ska bara ha produktionsmöte och jag har ingen roggan att anpassa mej efter så det är lungt, min grupp förstår. rättare sagt jag tror att alla kommer sluta rätt tidigt. men vi får ju mer gjort själva än när vi har roggan med...... tragiskt nog ;)

för en sekund sen stog staffan och läste vad vi skrev och nu står pranic på samma ställe, haha :)
läs bloggen sen också så vi får lite bra statisktik ;)

DET jag skulle säga var ju att vi ska fika med signe när vi har slutat, haha, höll på att glömme det viktigaste :P
 men nu ska vi  kolla upp vilken scen 16 är, hoppas hoppas hoppas att elida inte är med i den, om hon är det blir det tråkiga nyheter.

puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback