ppppppppppprov

låten som alla gillar och alla lyssnar på



äntligen! idag har vi haft både kulturhistoria prov och samhälle b prov, bara engelskan kvar.
sen är det lov! tack gud för det! hoppas att det går bra på proven.
historian som jag trodde skulle fucka totalt fick jag g+ på, och elida vg....+ tror jag :D haha, det var ju bara bra :)
och helt ärligt kultisen tänker jag köra stenhårt på smörtekniken.
hej bellman, nej jag menar anders! hihiihi
samen kändes ändå rätt bra, fyfan vad glad jag skulle bli om jag fick mvg på den. jag vill verkligen ha det i sam, inte bara för att det är jätteintressant, jag tycker det är de bästa lektionerna också.

imorgon är det tisdag och jag och pussen ska bli finfinfinamandarina ;) det ska bli jätteskönt.
jag borde plugga lite på engelskan men det får vänta några minuter.
åh, vi var med pärlis och lunchade på kungshallarna idag, vi hade lång håltimme och inga matkort, vad gör man inte då?
jag tycker om pärlan, hon är så himla gullig! puss påre tjejen ;D
hennes nystartade blogg; wallefelt.blogg.se

nu ska jag ringa till jobbet och säga hej, ja kan inte komma imorgon jag, men jag kommer kanske in på onsdag istället :)

lycka till med wallpapern älskling, hoppas det går bättre för dej än för mej :*

puss!

Kommentarer
Livet enligt: Pärlan

Darling!!!

2007-10-29 @ 12:40:21
Livet enligt: David

Kool blogg. Skulle ni möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att kolla in vår sida eller höra av er!

2007-10-29 @ 15:53:51
URL: http://www.adoperator.se/

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback