piiiiiiiiiip

godmorgon godmorgon!
 
elida, du vet att jag gör allt för dej.
förlåt att jag är så dum så jag inte hörde mobilen, förlåt. ska nog inte ha på ljudlös längre.
men vi ska fixa det här, tugga svälj, så får vi hoppas på det bästa. mamma fixa.
<3

min familj är helt borta, inegn ha med mobilen eller har skrivit nån lapp, jag känner mej lite rippad.
men egentligen ska jag inte klaga, för det är så jävla skönt när dom åker.
jaja, förlåt förlåt, men det är verkligen så.
blablablabalablablablablablablablablabalabla
men jag tycker ändå att dom kan skriva en lapp vart dom är nånstans, så jag vet hur länge jag slipper dom.

ja, igår skulle jag plugga. men det blev inte riktigt så, men elida och jag fixar det idag :)

pussheddå




Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback