mössor och hattar

det funkar inte, vi har försökt pluggat varje dag hela helgen, men varje gång slutar det likadant. jag får inte in ett skit, jag blir bara sur på historia boken för att den inte är skriven i kronologisk ordning så jag hänger inte med, att suris inte har gått igenom det som egentligen är det viktigaste, att vi bor i tråk sverige och inte får lära oss något globalt alls. dags för lite ändring i kursplanen kanske?

men det är skitsamma nu, vi får bra på provet iallafall. bara för att.
idag har var en mysig dag, vi var på taj maha och köpte löshår, men ingen av oss har satt i det än, men vi kan göra det när vi vill, det är nämligen clips, så det är bara att knäppa i det lite då och då om man vill :P
kanske gör det lite senare ikväll.
nu ska jag flytta över lite kontakter till min nya mail, öh.

puuus!

Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback