....ledig?

jao, vi vet inte riktigt om vi är lediga, men vi tar ledigt :)
jag ska först till doktorn och kolla upp min förbenade förkylning som har suttit i sen före sommaren, jag är rätt trött på den vid det här laget.
sen så ska jag hem till elidus och så ska vi PLUGGA! vi har matteprov på torsdag, och jag ligger rätt illa till.
jag förstår inte riktigt vad jag tänker med, jag har lätt för matte, men jag utnyttjar det inte? pucko? ja.
men allt ska vi lära oss idag, så det ska nog gå bra :)

och elida lär ju vara lite trött idag hon också, hon var ju på nån förhandsvisning igår, av nån... typ the kingdom?
hoppas den var bra :*
hihi, sen ska hon minsann få berätta allt (inte bara om filmen ;))
sen är det jobb som vanligt, men det är bra, då får man en liten break i pluggandet. haha, som om inte vi kommer ta det lite då och då ;D jaja.

jag och signe var ute på en jättemysig långprommis igår, det var en av de bästa promenaderna jag gått på länge.
jag vill nog försöka ta en promenad med henne nån gång då och då, det är så himla skönt. jag älskar att gå!
hon ska åka till gotland i helgen, fatta vad skönt!
men vi kommer ner på höstlovet :D då lär det hända grejer.
jag tror att det här kommer bli en bra höst. det verkar som det nu iallafall. vi får väl se hur det låter nästa vecka.

och för att informera lite om flytten, så flyttas det inte så mycket nu, det är lite brist på ställen att flytta till om man säger så....

så om någon vet någon hyffsat central lägenhet, som inte kostar allt för mycket, så säg gärna till!



men, nu måste jag kila iväg så jag hinner till mami.

pusspuss

Kommentarer
Livet enligt: signe

nu bestämmer jag att promenader (och dans) ska bli tradition. jag bestämmer också att jag ska få höra allt om igår vid tillfälle, gärna innan jag åker då!

och gissa vem som eventuellt ska flytta till en luftmadrass i ett hyfsat stort kök i en lägenhet vid, som jag förstår det, götgatan-ringvägen om några månader? ibland alltså, ibland tycker livet och jag om varandra.

ni är bra :*

2007-10-09 @ 14:58:44

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback