i en plastburk

fan, jag som både skulle jobba och plugga den här helgen. men icke sa nicke (haha)
först på dagen var vi hos linea, och jag älskar verkligen den där familjen, den är verkligen jättejättemysig! man känner sej så välkommen :) så tack linea att vi fick komma :*

sen så var vi ju på den stora inflyttningsfesten i skrapan, och herregud, fy fan vad roligt det var!
hur mycket människor som helst, hur mycket dricka som helst, hur mycket musik som helst. hur kul som helst! haha
det vara bara att glida runt på våningarna. det fanns ett vattenpiparum, HAHA, det var nog tur att vi gick där ifrån sen ;) om han den där lite större, lite sliskigare killen hade börjat mucka med den lila snubben skulle jag INTE ha gått. han och hans kompis var ju jättesöta dom verkade faktiskt ha kollen ;D (iallafall haft kollen, nångång."malin, dom var ju totalt wasted!")
idag vaknade man inte lätt i huvudet inte. och träningsverk har jag i benen också, det var ungefär en kvarts väntetid på hissarna och då tog man trappen från 2:an till 22:an istället. INTE så roligt.

image44

men för att underlätta lite för morgondagen ska jag nog gå och lägga mej snart.

tack för helgen pussys <3

 
och signe, som sagt kom ihåg.
" vi kan komma dit båda två, och då kommer han tänka
- AHA jag har två tjejer
 och alla andra kommer tänka
- dom är bara kompisar
och då kan vi ragga på andra killar"

ibland är jag klockren.







Kommentarer
Livet enligt: hon den där rätt taffliga och suddiga tjejen på bilden

vad jag förstår är du KLOCKREN mest hela tiden? (jag bara måste, det bara kommer.... kommer. jahaja. tack och hej)

2007-10-09 @ 15:01:03

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback