back on track (again?)

Den här veckan har vi vart riktigt usla på att blogga. Men vi får ta igen förlorad tid i helgen, fast då ska vi plugga.. Fast vi borde komma igång med bloggandet på riktigt nu och fotoblogga mera!
Jag sitter och väntar på att teaterhistorian ska börja, bäst att komma i tid! haha. Sen har vi brandövning vilket betyder att vi kommer att missa lite av matten.. Skönt att det är torsdag iallafall, imorgon är det fredag!!

Idag ska vi jobba, fast egentligen skulle jag behöva sjukanmäla mig och plugga istället. Problemet är bara att jag antagligen inte kommer att plugga och jag behövr pengar. Synd att vi slutar så sent bara, skulle vara mysigt med en fika innan jobbet!

Aja, nu ska jag logga in faccebook och kolla vad som händer där, see you later.

Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback