tack hjärtat!

det borde vara ett måste att se fucking åmål en gång i livet.
sa jessica att elin tycke ja e snygg?
jag älskar den filmen!

och tack älskling, det har vart en underbar vecka <3
och filmen är jättesöt, fast så jag ser ut, men det gör ingenting! tack!
 jag älskar dej.

förövrigt är den här låten också lite soundtrack till höstlovet.
och till våra föräldrar.



Alicia Keys feat. Q Da Kid - No one

jag har pratat lite med mina päron nu om flytten också. och jag tror att tids nog kommer dom förstå att det kommer bli bättre. men det är svårt att förklara för dom, dom tycker bara att man måste lösa problemet, men det finns ju inget problem man kan sätta fingret på.
hur går det för dej med snacken?

jag ska nog också göra mej lite te nu och kolla lite på tv, hoppas det går nån bra film :)
ojuste! det är skola imorgon!
och jag har mitt smink i elidas väska, shiiiiit! haha
sminkning på bussen imorgon alltså.

tack för dag, slut för idag.
PUSS!

Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback