sunday morning

godmorgon!


Sunday Morning - Maroon 5

en passande låt kan man säga :)
igår så kollade vi på Apocalypse Now (den var rätt lång, och rätt seg) men det var väl bra.
Nu så sitter jag och väntar, eller väntar och väntar, jag ska gå upp och sminka mej snart sen åka till jobbet... tänk pengar, tänk pengar.
jag orkar verkligen inte egentligen, och det jobbiga är att jag inte måste egentligen, men det är bra om jag gör det idag. men det är väldigt lätt att frestas av att bara sitta hemma.
Elida ska åka till skärholmen idag och kolla jacka. hoppas att du hittar någon som du gillar pussen.

Min mamma frågader mej just nånting som förvånade mej, hon frågade hur det hade gått emd lägenheten och när jag sa att den andra tjejen hade fått den frågade hon hur det gick att hitta nya.....? jag tror nog att hon börjar tänka lite nu =)

Nu kallar plikten, jag måste hitta nåt att ha på mej och sminka mej.

hoppas att ni får en bra söndag!
PUUSS



Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback