lite mer lov.

eftersom jag sitter vid antes dator kan jag inte göra så mycket med bilderna. men några kan ni få se.
just nu pratar jag med elidus i telefonen, och jag tror minsann att hon håller på att göra någon film :D
vad roligt det ska bli när hon får sin mac :)

fredag



oh, gud. säg att bussen kommer snart



vi kom hem från stan, bloggade lite, åt, sov tänkte att nu borde vi göra oss i ordning.



vi skulle nämligen i väg till linea som döden deluxe.

efter det drog vi bort lösögonfransarna och åkte upp till stan och var hemma hos david och sofia ( som förövrigt bor jättemysigt )
SEN BÖRJADE DET SNÖA!
nr vi kom hem till söddetälje på sena kvällen / tidiga morgonoen gjorde vi fotspår i snön och det var nog bara vi som fick göra det, för på morgononen därpå var all snö borta.

hoppas att elida är klar med videon snart :)

puss!


Kommentarer
Livet enligt: Denise

Va glad jag blir när du skriver så!
Fortsätt läsa så ska jag försöka göra den ännu bättre!! :]
Kram!

2007-11-04 @ 16:43:05
URL: http://MotherAndSon.blogg.se
Livet enligt: evelina

jag ska med köpa egen mac, dom är ju så bra o snygga! (snyltar på killens nu =))

2007-11-04 @ 20:05:26
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback