lite lov.

hej hej hallå !




timbuktu - det löser sig
manana manana, ta det lungt bara
så löser det sej nog.

och så var det söndag igen och skolan börjar imorgon. det känns hyffsat kul.
men jag har bestämmt mej nu att herregud, det kan inte vara så svårt att få lite ordning i vardagen.
skolan är inte så jobbig egentligen. jag har elida, våran klass funkar, visst kan den vara ordentligt jobbig, men man funkar inte med alla människor, det är ju inte precis så att jag inte kan koncentrera mej på lektionerna på grund av att mina klassisar stör mej eller nåt.
och visst är jag jävligt trött på skolan, alla lärare och elever som bara springer runt och ler.
men herregud det är ett och ett halvt år kvar. jag har bättre saker att lägga energi på än att bli skoltrött. det är bara att få skiten gjort.

jag älskar dej elida, tack för det här lovet (livet) <3

vad har vi gjort då?
ja, vi har vart väldigt mycket med varandra. vi har nästan bara vart med varandra :)

jag har insett att jag inte kan bo hemma längre, förlåt mamma och pappa. men det funkar inte.
det är inte så att dom är dumma mot mej eller nånting, men det funkar inte bara. vi har blivit för olika och för att "rädda våran relation" så måste vi nog komma bort från varandra ett tag. det känns på ett sätt skit.
jag, mamma och pappa, andreas (och jossan) är egentligen happy family, jag älskar dom, och dom är de bästa jag har men j men tydligen så hände nånting, och jag orkar inte hålla på att springa runt och låtsas att allt är ba och att jag mår bra och blablabla.
för det är inte bra och jag mår inte bra när jag är hemma.
men nog med wineande nu.

vi har iallafall äntligen tagit nästa steg och ringt om en lägenhet i solna, det sitter uppe en lapp på jobbet.
det är en kille på jobbet som hyr den av sin kompis som bor i barcelona, men han ska nu flytta och då behöver 'barcelona' hyra ut den till nån annan. och där är jag och elida.
det är en tjej som är före oss (eller vad man ska säga). hon är och kollar på den idag, hoppas hoppas hoppas att hon inte är intresserad, eller att vi också få komma och kolla på den.
'barcelona' är väldigt trevlig och det skulle verkligen kännas bra att hyra av honom. det är en lagom stor etta med gasspis. gas, vatten, el och bredband ingår i hyran och den är helt okej, vi skulle lätt kunna gå runt.
om vi jobbar som vi gör nu, plus nån helg i månaden skulle det funka utmärkt.
han skulle höra av sej idag så vi väntar med spänning. om ni har några tips angående att flytta hemmifrån så säg gärna till.

nu ska jag kolla igenom om jag hittar lite bilder att lägga upp

pusspuss!








Kommentarer
Livet enligt: Alice

Svar: jajamen det har ja!
Kul att du gillade den =D
Kraaaam (L)

2007-11-04 @ 15:22:17
URL: http://poseforme.blogg.se
Livet enligt: Mercedes

Tackar! :)

2007-11-04 @ 16:00:16
URL: http://mercaaan.blogg.se

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback