hemma igen, iväg igen!

hahahahahahaallå!



nu är jag helt sjuk trött. jag vill bara gå och lägga mej, så jävla sege på jobbet!
men ah. PENGAR som sagt.
och varför jag inte går och lägger mej är för att signe kommer snart! <3image78
det ska bli så jävla skönt att få träffa henne, det är makalöst hur mycket man kan sakna en människa. hon har vart bort en månad, det känns som ett år. så det ska verkligen bli jätteroligt, haha, mycket har ju hänt ;)

på jobbet gick det inte så bra, första tre timmarna gick okej, men sen gick det skit.
jag tog det ganska easy och chillade rätt mycket, så jag har ju lite mej själv att skylla.

nu ska jag redigera lite bilder :)

puss! / malin




SIGNE!                        


Kommentarer
Livet enligt: Sanna

Ha en fortsatt bra kväll ! :)

2007-11-18 @ 21:12:15
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Livet enligt: signe

vad har vi sagt om bilder på mig på internet?
nu tänker jag sluta läsa den här bloggen!

2007-11-24 @ 11:19:46

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback