Godmorgon!

Godmorgon!

Vaknade imorse efter att min mobil har spelat "hon var bara 14 år, lalalalalaala" tusen gånger, tillslut tröttnade jag och gick upp. Dushade, åt frukost och fick tid över till att sätta mig här.

När jag kommer till skolan ska jag ha teater, fast jag är inte säker om jag ska vara med på lektionen eftersom att vi bara spelar upp enskilda scener just nu. Är jag inte med (vilket jag hoppas) så ska jag sätta mig och läsa klart mörkrets hjärta, den skulle ha vart färdigt läst förra veckan nämligen. Förhoppningsvis läser jag den snabbt och då kan jag plugga lite matte eller börja med teaterhistorian. Det gäller att vara effektiv när man har tid mellan lektionerna! Som ni kan se på planeringen lite längre ned så har jag inte tid att plugga efter skoltid försen på söndag. Och jag har bestämmt mig för att satsa mera på skolan och bli pluggis, så nu blir alla håltimmar pluggtimmar ;)

Idag ska vi filma lite också hade jag tänkt, har lagt ner mobilsladden i väskan för tänkte att man kanske kan ladda upp en film på lunchen om det går :)

/elida

Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback