godmorgon igen!

godmorgon godmorgon!

eftersom att det är så att jag börjar lite senare än elida och att min bror ska åka bil till skolan, så ska jag åka med honom, om nästan en timme! jag har hur mycket tid som helst :D
fast jag skulle kunnat sova lite längre, det skulle jag behövt.
och vilken bra planering gumman!

den kommer komma till användning, men jag börjar redan få lite panik :/
jag hatar att bli stressad, men då är det bästa att bara chilla ner och ta det lungt, en sak i taget. men jag får panik!
egentligen har jag två matteläxor som skulle vart klara till idag också.
och jag har varken börjat på Gustav eller Kenya, eller teaterhistorian, eller matten för den delen.
usch och fy.
men det år väl bli idag på luchen.
jag har blivit en dålig elev.
 fan, det var inte uppmuntrande.

men nu ska vi tydligen åka.
fan vad han försöker skolka.

Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback