fruktstund

så!
nu har vi en massa frukt hemma :)
jag måste få i mej mer vitaminer igen så jag inte fortsätter och vara förkyld. jag kommer ju snart inte ihåg hur det är att prata utan att ha det där rispiga i rösten.
så nu ska det bli slut med det.
5 frukter om dagen.

jag var hos doktorn efter lunch och det gick bra, men det är ändå jävligt jobbigt att gå dit. men jag fick lite nytta ur mamma och pappa. det känndes faktiskt bra.
nu ska det inte hållas på och daltas med tonårsproblem längre. jag ska bli stor, och det var nog det som mamma och pappa förstog lite också.
<3

det var synd att det inte blev nån film idag, men imorgon får det väl bli två ;)

signe är inne på msn, det är sjukt vad jag saknar henne :*
(puss älskling)

nu ska jag ta och surfa runt lite.

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS!

/ malin

Kommentarer
Livet enligt: em.

ooh så mysigt. Jag vill flytta ihop med min älskade egentligen, men han pluggar i K-krona. Så tills vidare får jag helt enkelt bo sj, efter gymnasiet flyttar jag dit! :)

2007-11-05 @ 18:59:01
URL: http://emmell.blogg.se

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback