fredags morgon :)

godmorgon!

för en gångs skull är jag rätt pigg :) klockan är kvart i sex, och jag har redan duchat och klätt på mej, ah, dagen börjar bra!

igår stannade både jag och elida hemma och skrev teaterhistorian, okejokej, det känndes inte alls bra att skolka ytterligare en dag den här veckan för att plugga, men annars skulle jag inte hunnit med den.
så nu har jag skrivit typ 7 sidor om Brecht, Artaud och Craig iallafall.
tycker lite synd om våran lärare som ska läsa typ 20 likadana texter med exakt samma uppbyggnad, men men, inte mitt problem. jag blir nöjd om både jag och elida får MVG.
vi jobbade igår också. det var rätt kul, inte på själva jobbet, men resan upp var kul. jag tror att både jag och elida var lite övertrötta.

idag ska vi till gymnasiemässan och stå i montern och prata gott om våran kära skola. det ska faktiskt bli kul, det finns inget godis längre....men iallafall.
sen ska vi jobba in lite cash, jag vill att lönen som kommer den 16 decemer ska vara stor. då kan man verkligen behöva pengar så nu fram tills dess jag ska jobba som en tok! fan, två veckor har redan gått. OCH IDAG FÅR VI LÖN! yeees, äntligen!
sen efter jobbet tror jag att jag bara ska ta det lungt. vara hemma och kolla på nån film eller så (bara för att jag bestämmt mej för det kommer väl telen gå varm ikväll)

image77

Haha! den här bilden är cirkus precis ett år gammal!
mitt hår är så kort, och elidas är rött! det var verkligen länge sen! men ändå har tiden gått jättesnabbt!
ett år! det har hänt jävligt mycket.
jag älskar dej gumman!

nu ska jag kila upp och äta frukost, hoppas att alla får en jättebra dag! och om ni ska på gymnasiemässan kan ni ju alltid svänga förbi stockholms estetiska gymn. mellan 11 - 13 ;D

pusspuss
/ malin





Kommentarer
Livet enligt: dramaking

Likewise. LATER!

2007-11-16 @ 15:08:31
URL: http://dramaking.blogg.se

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback