filmbabel

Eftersom att jag inte har så mycket att göra just nu så har jag gjort en till kärleksvidoe till min älskade vän.
Ska nog börja knåpa ihop allt som vi har filmat den här veckan, måste ju börja visa avd vi gör om dagarna in action!

Ni får ha lite överseende med att det vi lägger upp filmerna lite sent, men i framtiden så siktar vi på att ladda upp en ny film varje dag :) Så då blir det lite mera aktuellt att titta ;)

                                                        Min film till malin!
 


Nu har jag fixat en video som visar vad vi gjorde i fredags, den kommer snart att dyka upp på bloggen :)

/Elida

Kommentarer
Livet enligt: alexandra

svar: ja men oja! ;D mycket mer spännande än vad mina söndagar brukar vara=) hoppas du får en bra kväll!

2007-11-04 @ 18:40:32
URL: http://norrlandsflickaa.blogg.se
Livet enligt: Malin

JAG ÄLSKAR DEJ! tack tack tack, du fick mej att gråta en skvätt, min skatt!

2007-11-04 @ 21:16:33
URL: http://kexi.blogg.se

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback