F,F,M

hej!

nu är farmor, farfar och mormor här :) <3
dom ska äta här, det känns verkligen jättemysigt, det var jättelängesen jag träffade dom. eller jag träffade F&F förra förra veckan, men det var bara en timme, nu blir det ju minst två.
innan dom kom så kollade jag lite på tv, då var det pippi långstrump. haha, det känns som om jag är 10 igen.

jag tror att hjärti börjar bli lite sjuk, jag ringer dej sen gumman. (jag vill verkligen flytta nu, det känns som om att livet skulle få en liten loop, och börja svänga lite. update om lägenhetsletande kommer sen)

men nu ska jag upp till dom andra.
hörs senare älskling! love you!

PUSS! / malin

Kommentarer
Livet enligt: ellen

om det inte blir snö snart måste jag överväga att köpa gummistövlar.
åh, jag tror det blir bra hur du än gör :)

2007-11-10 @ 21:39:20
URL: http://eeellens.blogg.se

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback