ett försök.

okej, jag har inte riktigt kommit igång med pluggandet dåra, jag måste först kolla om en sak funkar.



The Strokes - You only live once


När jag och elida gick hem från bussen till mej inatt så gick vi och pratade om kylan och kom fram till att den här julen blir nog den näst sista vi firar i Sverige, sen lär man väl kanske komma hem till släkten under julen några gånger. men det kommer inte vara riktigt samma sak.

Undrar hur det blir nästa år, precis om ett år kommer man ju
vara kvar i svealand, då det inte har blivit jullov än. men sen då?
vi kanske firar jul nånannanstan? men vi kom fram till att nästa år
vid jul, kommer man nog fortfarande vara hemma. då är det
ett halvår kvar till studenten och då lär man ju behöva spara så mycket pengar som möjligt til det.
jag längtar verkligen efter att ta studenten. men jag börjar också bli lite nervös, vad ska man göra då?
jag vet på ett sätt vad jag vill, men samtidigt inte. men en dag i taget.
Vi får börja kolla lite nu vad det finns för möjligheter ;)

nu hoppas vi på att det här fungerar (musiken alltså) och sen så MÅSTE jag börja plugga.

pusssss!
/ malin



Kommentarer
Livet enligt: sanna

Svar: jasså, vad kul. :D

Tack så mycket! Din blogg var inte pjåkig heller. ;)

2007-11-10 @ 13:20:39
URL: http://sann4a.blogg.se

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback