english b

hemskt mycket hej igen!

LH var här och kollade läget så jag var tvungen att vara snabb och avsluta. image65
jag har iallafall bestämt mej för att skriva om English Breakfast Tea.
Jag fick också lära mej att man inte säger  break fast utan mer åt breckfast. lite piiinsamt ;)

vad ska vi göra idag då?
idag är det teoridagen i veckan. bara teori lektioner föutom idrotten som vi har nu efter engelskan. men annars är det bara massa teori.
det är ändå rätt skönt, det är onsdag, imorgon torsdag och när det är torsdag är det ju nästan fredag!
idag så jobbar vi inte heller, så jag ska utnyttja eftermiddagen till fullo och plugga klart på båda historia läxorna, matten, förhoppningsvis lyssna lite på mörkrets hjärta och snällasnällasnälla säg att jag hinner ta mej ut på en promenad också!
det skulle vara så skönt att få röra lite på sej.

idag ska vi nog få ihop en rolig film också :)
nu så ska jag fortsätta leta efter lite information om te.

pussochkram!

/ malin




Kommentarer
Livet enligt: Lia

te är mumsigt:D

2007-11-07 @ 09:24:39
URL: http://hellusunshine.blogg.se
Livet enligt: signe

hej älskade vänner. liten rapport från skogen: jag har fått något nervhelvete i kläm i örat, det gör så fruktansvärt ont. helt sjukt. jag har sovit två timmar inatt. buhu.

jag har knappt några pengar kvar på telefonen och eftersom att jag är lite handikappad kan jag inte cykla in till byn och kan fylla på.
alltså får jag svara på smset här istället. nej, jag har fortfarande inte tagit mod till mig och hört av mig till valpen! jag är ju både feg och lite galen, så vem vet vad jag kan få för mig att skriva...

heja thé! puss puss

2007-11-07 @ 11:32:33
Livet enligt: Jasmin

Hey där! Tack för kommentaren angende mina bilder, vad oväntat! Håller ju på att ladda upp mina bilder än så länge... Btw, snygg bakgrund. Pavel är het ja. =)

2007-11-07 @ 12:32:46
URL: http://sotsak.blogg.se

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback