det går igår.

hejsan hejsan!

nu är det snö utanför våra fönster!


gårdagen
igår efter skolan åkte vi in och jobbade, men eftermycket om och me så fick vi gå hem vid fem. det blev fel i scriptern och man kunde inte se vem man pratade med.
detta började redan vid tre, men vi fick sitta kvar till fem. tills dess så fick vi rast, med ungefär två minuters jobbpauser lite då och då.
men det var ju skönt att vi fick sluta lite tidigare iallafall. men jag skulle behövt pengarna! haha
däremot ska jag tjäna lite extra cash på ett annat litet jobb, men det måste jag ta reda på lite mer innan jag säger allt för mycket, haha.

sen så åkte vi hem till rasmus, och lagade mat, tacos!
han är jätteduktig på att laga mat, okej, det blir starkt, men det är GOTT.
sen försökte vi hitta bra musik i typ ett år, och det började komma folk.
sen så var vi bara där hela kvällen, och hade mysigt. alla som var där är så snälla (utom en viss lite plufsig filur då....) så det var en rolig kväll :)
maxen ringde ett antal gånger, och jag känner att det kanske var lite taskigt att lägga på i örat, men (jag kommer ju inte ihåg hur han ser ut!) och honom träffar vi när älskade älskade älskade signe kommer hem.

det som räddade oss när vi åkte hem var nog juvelerna, dom är så goooda! dom är bra till mycket! :D
juveler är sånna där fejk m&m's you know. två påsar för tio kronor på ica, ett riktigt kap!

nu så har elida åkt härifrån och jag förväntas plugga och tydligen städa. men det jag ska sikta in mej på är pluggandet.
det är teaterhistoria, engeska, matte och...svenska. ojustfan, det är ju ett historiaprov också. fan, det glömde jag lite fanfanfan. jag tror inte att jag har alla papper för det.
okej, men det viktigaste är historian, teaterhistorian och svenskan. det ska vara klart under helgen.

så nu ska jag hitta en bra spellista och börja plugga. det är ju snart kväll igen.

pusspusspuss! / malin

Kommentarer
Livet enligt: Maria

svar: jag vet, den är ju jättefin!
Hehe, visst var det väl lite småkul sisådär? ^^

2007-11-10 @ 12:13:50
URL: http://mariahh.blogg.se
Livet enligt: Hanna

tackar så mkt. eran var inte dum den heller :) trevlig läsning oxå!

2007-11-10 @ 12:15:08
URL: http://enhanna.blogg.se
Livet enligt: ellen

det är ju helt underbart med snö! man får världens julkänsla. fast, man blir riktigt besviken när man tagit på sig sina jätte varma och jätte mysiga vinter skor och upptäcker att man ska plaska runt i regn! vad har du tänkt dig för jacka?

2007-11-10 @ 12:23:31
URL: http://eeellens.blogg.se
Livet enligt: sanna

Det är kul att åka skoter. ;)

2007-11-10 @ 12:32:00
URL: http://sann4a.blogg.se

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback