dagen börjar som vanligt på bussen

NU sitter jag här hemma och funderar lite, att jag egentligen borde plugga. göra klart teaterhistorian och gå till skolan imorgon, jobba, åka hem och vara nöjd.
istället har jag nu ägnat ungefär en halvtimme åt precis ingenting. jag har inte ens tagit upp papprerna.

Imorse på bussen så ringde min mamma och skulle be elida om ursäkt (haha, min mamma är söt hon, ibland)
då säger min mamma;
Mamma: ja, så jag tänkte bara be om ursäkt igen
Elida: ja, det är bra!
HAHA! elida är väldigt underhållande hela tiden ♥
och så träffade vi pernilla på bussen också, en kär gammal vän som vi var väldigt tajta med i högstadiet men sen så gled vi ifrån varandra, men jag tror faktiskt att vi skulle ha riktigt roligt ihop nu. hon är verkligen jättegullig, och det var skitkul att träffa henne :)

nu är tangentbordets batteri lågt så vi får se vad som händer, hoppas vi har fler batterier
hoppas att elida sätter sej vid datorn, då kan ni nog få ett par roliga videos från när vi pluggade innan historian idag, haha!



Jamie T - If you got the money
there you go signe, jag saknar dej!

så, nu ska jag börja med TeHin, önska mej lycka till!

PUSSSSSSS! / malin


Kommentarer
Livet enligt: 'cause then she might be happy, no longer lonely!

världens bästa raggningsreplik: "Is there a mirror in your pocket? 'Cause I can really see myself in your pants"

och dagens mattetal:
a) om signes båt går kl 16.05 på söndag och resan tar 3 timmar och en kvart (och inget oförutsett i stil med orkaner, isberg eller fullbokningar inträffar) när är då signe på fastlandet igen?

b) om bilresan hem till förorten tar ca 45 minuter (och inget oförutsett i stil med (köer, glansis eller älgar inträffar) när är då signe hemma?

c) när bör ni, kära vänner kasta er på telefonen/ut i snön(sista alternativet låter klart bäst) och välkomna henne hem igen efter fyra långa, plågsamma veckor?

2007-11-15 @ 00:38:04

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback