you're my sunshine!

sola och bada i piñacolada

aaaah. nu är vi lite brunare än förut och det känns så skönt så :)
vi har rynkat till oss och solat lite solarium sörrni.

och så blev det skolk från båda hållen och shopping för samvetet.


på tunnlis till centralen, 2 tjejer.
tjej 1; nejmen här sitter jag med gylfen nere!
tjej 2; hah! alltid redo?

på tunnlis fick vi även sällskap med pakistanen, han var.....rolig och tjock (egentligen konstig och smal, men han uttryckte sej inte så bra, och älskling, han menade inte att du var tjock om kinderna han menade säkert att du var happy) han skulle pierca tungan
"I wanna try once"
ja, han ville prova en gång, haha, hade han tänkt att ta bort den på en gång? konstig pakistan.

appråpå hål ska jag ta hål i örat, ja.
i mitt fina HELA öra. stackare
hursomhelst nytt hål i örat. typ ute i brosket nånstans, fräsigt värre.


men nu ska jag koka te, och sätta mej ute en stund och mysa med mamma :*

puss po ponken

Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback