PUSS!

"den ena fenan och den lena fenan"

deras föreställning var kalasbra :* pussinutti, vad jag tycker om våran klass vissa dagar.
bara när dom visar sej duktiga så att jag slipper skämmas över dom.
nej, nu skojar jag. jag tycker om er, hela tiden.
lika mycket som jag TYCKTE om chokladen och fruktskummen förut, och lika mycket som jag inte tycker om den nu.
alltså, väldigt mycket.puss!
< 3

imorgon ska vi ha föreställning, det känns väl, kul.
jag tror däremot inte att så många kommer vara och titta och det känns bra. hahahaha! det kommer gå bra hoppas vi.
jag slår vad om att jag kommer tappa byxorna eller liknade, jag har min pappas byxor dom är stora som......hus! men jag har ett ännu större skärp, så det borde hålla dom uppe.
men vi får la se, rapportering kommer imorgon :)

ojuste! nu kan jag ju presentera den lilla pyttechocken som elidus skulle få.
det är att jag tog hål i örat igår, medans signe var inne på konsum och lekte mamma till mej. hon skulle handla godis, och jag tog chansen och hoppade in på marios guld, haha. signe sa ifrån sej allt sitt ansvar och gick in på konsum, och trodde väl kanske inte att jag skulle göra nånting
jag chokade henne rejält när jag etfter fem minuter kom in till henne.
"nejmen! vad har du GJORT!?" - du kommer bli en bra mamma hörrödu :*


NU KOM SIGGEN!

Kommentarer
Livet enligt: Maja

Haha har ni gett upp med yesbacon? ;P

2007-05-30 @ 19:03:52

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback