nehepp.

öh, vi sitter och tittar på en obekväm sanning.
och i sanningens namn är det ordentligt obekvämt.. jag har vart på toa i en kvart nu, och tänker fortsätta vara det en stund.
vi skulle ju gått på föreställning nu på teorin, men nejhej, då kom björn och sa att det fick vi inte! inte på lektioner, så blev vi med tvingade till 3 där alla andra satt och såg lagom roade ut......

och woawoa. föreställningen! det gick, bra, tror jag.
för mej gick det väl sisådärans, men jag blir ju aldrig nöjd. men för alla andra WOW, puss! < 3
albin-gang skolkar, det önskar jag att vi också gjorde pumkin'. för, jaa. du såg ju inte särskilt road ut måtte jag säga.

efter den obekväma sanningen blir det nog lite skönare.
b&j's, planera och sola kanske?

och  my jesus. zea vid maten! haha, det kanske inte är nåt man kastar ur sej sådär, stackare staffan. men han tog det coolt.
nu blev ni allt nyfikna va?

jag måste tillägga att det har börjat två nya killar i vår klass, Mayán och Clarán. dom är jättesnygga, jag ska lätt satsa på dom.
det var jättejättesynd att vi inte fick se er! och jag förstår inte vad det var med roggan, alla har sina underliga sidor

nu så måste jag skynda in igen, men huuu. jag vågar inte.
hoppas filmen är slut nu när jag kommer in. det blir så piiiiiiinsamt annars.

överlev honey! < 3

Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback