lonley on the road

nu har malin och signe precis gått.

jag och malin var och solade medans vp var och spelade gitarr. det var ganska kul, men vaaarmt!
efter det köpte vi sallad på Nancy's och tog bussen hem till mig, där det senare under kvällen utspelades mycket underligheter, don't drink and drive är allt jag kan säga.

vi såg ragnar för en stund sen! han var ute och virrade som vanligt, poor little gubbe. och min pappa lyssnar på grekmusik, jag vill till grekland! (jag skulle inte banga sicilien heller)
nån som vet hur man kan få ihop mycket pengar snabbt!? (och nej, vi har redan pratat med vår ryska fru som i sin tur har pratat med b papa och b mama, dom ville inte ge oss pengar..)

mm, imorgon är det fredag.

thjarå!

Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback