in the school

indisk skol.

idag är vi väldans trötta. malin är jätteful, och elida är jättesnygg!
love those shorts! haha
och vem har skrivit det där? haha, vi båda är faktisk fina! *loving* HAHA xD

vi vill ha Ben&Jerry's glass, nuuuu. vi kommer att dö på tehi... goodbye my lover, goodbye my fleeeeeeeeeeeend.
och idag ska jag skolka från dansen, skolkar du från spanish?
jag vet inte, jag är lite rädd för jadir, men vi får se...

vad vill stefan? typ killa oss?
vilka sjuor vi har blivit, igen. haha

appråpå sjuor så skulle antagligen rosenborgsskolans musiknior på klassresa idag. vi såg dom stå och vänta så snätt på perrongen. jag skulle nog kunna göra endel med den där....anton (?) för hans tröja då alltså, mohaha!
eh, ja, det står för dig lille vän! haha. synd att han är liten, annars skulle jag inte banga..
men hans tröja kanske är stor.

okej, men nu tycker jag att vi ska gå till toaletten!
jag med.

kanske B&J senare?
ja, det spikar vi!
en ny smak en ny kiss.

Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback