I dance for dollar

gokväll.

jag kom precis hem från skolan, har åkt tåg med vp och malin. det var ganska kul mittemot mig satt det en kvinna som såg ut som en man, eller så var det en man som såg ut som en kvinna.. jag kunde aldrig riktigt bestämma mig.

och jag pallar inte lägga upp chips serien, den var nog bara rolig igår, ha ha.
min pappa har skaffat msn och är overhappy för nu kan han prata med oss när han är på jobbet, wey.
och vi kan nog skrota ensam hemma hos mig på fredag, det lät inte som att mamma var happy på att lämna huset några timmar. mina föräldrar är typ som i den där reklamen där alla bara vill vara hemma (jm?)

jag har lite dåligt samvete över att jag inte tittar på grey's nu, jag menar alison har vart gravid och bryter ihop lite smått. men jag väntar på att riktigt stora grejer ska hända, som att merdith plumsar i vattnet ex... hehe

jag ska gå och lägga mig ganska tidigt ikväll för idag har jag vart ganska trött. (det där var en ganska bra mening, byt ut ordet 'ganska' mot det ord du har känt mest under dagen, ex väldigt, höhö.)

nu ska jag titta på smosh, puss.


Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback