excel

öh, jag orkar inte med dessa jävla datorer.
fröken mared kommer inte vara glad på mej imorgon, de där disketterna kan skjutas upp nånstans.

men herregud säger jag bara. nu kom det, jag somnar snart.
och ja, det är våra framtida utseenden älskling.

idag när jag hade hämtat min kära cukel och var påväg hem, och cyklade upp för backen så går det två tjejs nedanför och när jag flåsar på där så bara
"går det bra?"
 ehhhhhhh, neeee
"är det jobbigt?"
ehhhhhh jaaa.

jag har inte en aning om vilka det var! den andra, hon som inte pratade tror jag heter cissi, hon var kompis med fanny (h&m mamman). vad ville dom mej?
haha! söndagar alltså.

och vilka män vi var idag!

tack för helgen costas, jag älskar dej.




Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback