Den lena fenan

nu har vi ätit fruktskum och choklad.. usch!
och en mandarin vilket känns lite fräshare :)

men sen ska jag nog smyga ut ifrån föreställningen så att vi kan gå och köpa sallad, hoho. och snart kommer signe med sitt nya hår!
det ska bli jätteroligt att se, äntligen blir vi två blondiner (börjar känna mig lite ensam) tänkte jag, men så kom jag på att vp är blondie också, men hon är ju real och vi är fake, så det är inte riktigt samma sak.

klockan fem smäller det alltså igen, för min och virres del varar det i bara några minuter (typ 2, haha) men det är rätt okej iallafall.

och jag vill inte att det här ska låta som en "jag bryr mig bara om mina betyg för det är hela mitt liv-blogg" men jag fick mvg i sam, woho det var allt jag ville ha, tack.

nu ska jag cecka bildagboken och se om dte finns något smaskens, puss.


Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback