bitch

nu sitter jag i skolan och har precis haft en väldigt meningslös lektion.. men eftersom att vi var så några och resten kommer att behöva prata betyg nästa vecka, så då får jag vara ledig!
sovmorgon den 7 juni är inte hlet fel, höhö.

och stackars clara och maya, mikael har inte kommit än..

och vad händer för oss idag?
jo, kvart i elva har malin föreställning och då ska jag självklart titta :)
vid två så ska vi titta på en utav 3:ornas föreställningar (så vi missar lite utav teori blocket)
vid tre ska vi har naturkunskapslektion!
sen slutar vi och då kan det hända att vi går och solar eller hittar på nåt annat kul.

och nu tycker jag inte om roger,
varför särbehandlas vår grupp så mycket?
ah, jag blir så trött på allt och jag tycker synd om clara och maya, dom förstjänar inte allt det där.. det är liksom inte deras fel att allt har blivit som det är.

det ska bli så skönt med sommarlov, ta en paus från allt. sen i tvåan då ska VI få allt bra, mohaha. nejmen det kan ju inte bli så mycket sämre än det här..

puss.




Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback