Och så blev det lördag

om ni undrar varför jag sitter och bloggar om en massa onödiga saker så är det en bra undran.. haha.

jag och malin har väntat på vp som var tvungen att hälsa på sina kussar, men nu är hon tillbaka och hopefully så ska vi bestämma mera om imorgon. vart vi ska sova och så..

och imorgon måste vi bestämma allt om lägret också!
vi måste ha ett tält och mat och massa massa mera, eller nej vi ska ha så lite som möjligt, men det måste planeras anyway, vi är liksom planerarna.

och nu kom jag och tänka på emilie som ska sluta i vår klass, det känns inte alls kul. jag kommer att sakna henne jättemycket, man märker verkligen när hon är borta, hon är som en liten färgklick mitt i allt. fast jag förstår henne, nu får hon ju komma tillbaka till sin familj och sina vänner :)
hon får komma och hälsa på oss många gånger!

nej, nu måste jag gå och lägga mig, mitt stora mysiga täcke känner sig ensamt utan mig, haha.

Ana Behibak (- jag älskar dig, Arabiska)

Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback