min vän cykeln

hej kära vänner och bekanta!
idag är min segdegdag, och det är så sköönt!
jag har vart hemma, ute och gått hämtat cykeln och fotat. ah, pörfekt :]

och igår köpte jag brölopsklänning och var hos doktorn och i fruängen.
och i fruängen, där hände det (inte) mycket! jomen, det var roligt. och lite läskigt och sådär.
men det löset ju sej till slut, och det är jag glad över.
vi skulle träffa en kompus, och vilken man! vilken man vilken man vilken man.
jag trivs inte i fruängen. jag, signe och albin sätter oss på tuben vid tre, typ vid sju tar jag och albin tuben därifrån. hahaha, vilket skämt! och sen skulle jag ju köpa cigg åt signe också, så det blev lite senare än vad jag hade tänkt att komma hem. jag behöver ju sova! på tåget hem satt jag brevid en dam som trodde att jag knarkade också. kul att bli klassad som pundare.
men på stationen möttes jag av elida och signe i regnet och då blev jag glad som solen.

hm, jag tror elida ringde nu. det var hemligt nummer, men jag hann inte hitta nån telis, jag ringer och kollar.

puss!

Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback