men söndag

jag har hittat mej själv. jag är ungkarl.

igår var vi ju på "fetaste festen" i ängby, och visst, det VAR kul. haha
men orka komma dit och vilja bråka...
jag var så sjukt opepp innan, jag skulle hellere ha fotsätt powernappa på tuben, så det var bra att det var lite drag, annars skulle det vart hej skogen!
 det ska bli så kul sen när bilddagboken kör sitt race... hm.
man får lära sej att bjuda på sej själv ;]
jag försöker komma på om det var nåt extra roligt nån sa igår, men jag kommer inte på nåt nu. det kommer säkert senare ;]

grattis albin och signe! höhöh

1. "alltså! jag har strulat med en ASFUL POPARTJEJ! NI MÅSTE SE HENNE! ! ! ! ! vi går och letar! hon var ju här nysss!"

2. "jag bara; har DU testat dej!? jag kommer vakna med HIV!  ! ! ! ! !  !!!! !!! ! "


har nån som sov i min bunker snott en femhundring av elida? typ mina dammtussar, ni kan ju träda fram i sånna fall!
tyvärr älskling tror jag inte att dom är här, jag har kollat överallt och damsugit och lyst med lampa, but no money

jag älskar dej


Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback