läget på lägret

SURVIVING CAMP IMORGON!
wohow, det ska bli så otroligt tråkigt, men vi ska göra det så jävla kul.

jag är jäääättetrött.
i har vart och handlat.
typ godis för hundra kronor, och korv och pastasallad, congrats ;] man borde ha med sej en solstol.
jag ska bara sola, jag täker inte laga mat i en grop. eller röra på mej.
jag ska bli tjockare och bara ligga och bränna fläsket!
kommer du ihåg gubben som sa det för typ 100 år sen pumpkin'?
egentligen borde jag gå och lägga mej, men jag tvättar och "packar" så jag kan inte...
men min väska är för stor, men det är den där jävla sovsäcken som tar stor plats.

och om fem dagar är det skolavslutning, och det ska bli så skönt!
hoppas vp kan fixa lägenheten tills då, sno nyckeln!
vi rör ingenting.
hohoho.

i love you :*


Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback