jag är inte hysterisk!

Nu sitter vi här framför datorn och väntar på att englskan ska börja, vilket är om en timme typ.
Men nu måste jag gå för vi har teater, åh, booooring.
bye mlain :*

kul liv!
jaha, då sitter bara jag här då, helt totalt ensam.
eller, karin och..anna? jo hon heter nog så, sitter här också.

idag slutar vi tidigt, stan? kläder? don't drink and drive?

mina naglar är jättefult målade. jag skulle vara lite snittsig och göra det på bussen men nej nej, det skumpade som aldrig förr.

och nu kom mattlo och ska kolla nån artikel om hennes lajv, spännande! ;]
meeeeeeeen.
ELIDA KOM TILLBAKA! WOHOOOOO!
idrottshallarna var tydligen stängda.
ska vi leta upp lite roliga bilder?
ja, det kan vi väl, men vad för bilder? haha. isånnafall så kan vi väl lägga upp någon här? hehe.

jag tänkte ta två öl imorse, fast jag bangade men jag kan göra det sen när jag kommer hem.
JA! pörfekt :)
(dom paxas utav oss, höhö)

PPUSSSS!

Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback