jag är hysterisk!

hej kompiiiisar.
vad gör ni?

jag har precis vart och handlat och pussat på pranic :] det var en helvetes massa ungar hon hade idag.
och abbeboy sa åt att packa ihop oss och komma på södra latins temafest imorgon, och ja, jättgärna. (jätte.....hjärna! HAHAHAHAHAHAHA)
så låt det inte vara så mycket som ska serveras imorgon! snälla gode vp's mor ;]
men det ska bli kul, synd bara att det krockar. men det löser vi, jag vill uuuuuuut.
ja, som sagt ska vi servera på vp's mammas 40-års fest imorgon, men jag vet inte riktigt hur det ska gå till, eller jag vet inte så mycket alls. vp är lite dålig med informationen ;]

och så väntar jag att elida ska ringa, yes hon ringer!




Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback