I skolan

Nu sitter jag och signe framför varsin dator på STEG och väntar på att vi ska få gå in och sätta oss. Hehe, dom har uppvärming nu, det låter lite kul ;p

Men som sagt så ska vi gå och köpa b&j efter det här, fast det kan hända att vi prövar på nån utav de nya mcflurry smakerna, vi är nämligen big fans of mcflurry.
Sen sätter vi väl oss på tåget och tuffar hem för att handla mat tills imorgon. Vi funderar på att skippa pastasallad och köra på nudlar istället, vi får se hur det blir.

För övrigt så är jag jättetrött så jag orkar inte riktigt bry mig om imorgon, det får bli som det blir, haha. En bra sak är iallafall att det är sol, jag ska steka som fan!
Det skulle vara lite kul att paddla kanot också, men dte är typ det ända jag kan tänka mig att göra, never att jag lagar mat i gropar och sånt skit.

Nu tror jag att vi ska gå in snart så jag ska gå och pussa lite på signe först (och se vad hon har för sig)

See you soon.


Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback