herum

jag är trött, kall och förkyld.
men i don't like whine så.
jag ska bli pigg, varm och frisk :)

igår gick termometern från 20 grader till 10, det var jättekallt, och så vill vi inte ha det!
igår skulle bli softiskvällen, och det började ju bra. vi skulle upp till sthlm och göra ingenting typ, sen ringde elvira och pratade lite. så då bestämmde vi att okej, vi åker till lazcano, långt ut i skogen. det kommer typ ta tre timmar, men okej. det blir kul. lika hastigt och lustigt bestämms det att vi ska vara med elviras strul från ettan (nej, dom strulade inte i ettan) och vara på djurgårn, och det lät ju lite mer lockande än skogen i detta tillfälle. tre timmar i kollektivtrafiken kanske inte riktigt är vår grej. så då blev det djurgårn, men det blev ju inte riktigt nån höjdare..haha! 
det var vi och jaa, tio killar? som pratade om golf. haha,  jag < 3 golf

men det slutade med att vi fick öl av gentlemannen anton och att vi tog tåget hem innan klockan 00.00.
busskorten you know. som ska köpas nytt idag för övrigt :)

julia fyllde år igår också, det ska vi nog se till att fira lite idag :*

jag tror jag ska stå emot blåsten  och lägga mej på balkis en stund. jag vill ha värme!

pusssssy


Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback