a lonely little petunia

heeeeej!
hurä läget brosan?

på det där kära surviving campet, var det faktiskt kul.
på natten däremot blev det riktigt jävla kallt, och jag har så ont i halsen så jag tror att jag säger upp den.
älsklings empan har ju bestämmt sej för att sluta i våran klass och flytta hem till sollefteå, och det känns rent ut sagt piss.
jag kommer sakna henne som fan. det kommer vi nog allihoppa. men vi får se det från den ljusa sidan, eller nåt. hon kanske blir lyckligare där?
vi hade iallafall väldigt roligt den sista tiden med emelie :* vi skulle följa henne och två andra till bussen, utan att stefan visste nåt. våran gympalärare alltså. och då kännde vi oss lite busiga. vi fick kuta fort som tusan till bussen för att inte missa den för att sedan gå vilse på hemvägen, haha! albin var rädd på riktigt, antagligen anton också. och de ska föreställa karlar, haha! ;]

det är nog det mest exciting som hände på lägret.
när vi skulle röka "nalle" så.....eh, ja. det gick ju inte så bra. tobaken fick juingen fjutt och vi bara satt där och ångade.
men vi får nog skrammla ihop till en vatenpipa tills i sommar nu tjejs.

appråpå sommaren är jag fett sür.
men det tar vi sen, typ imorgon.


 pussy




Kommentarer

Tell us:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback